Budowanie marki to długotrwały i pracochłonny proces. Pomocy przy jego realizacji możemy szukać na przykład na blogach: http://www.phama.co/co-dalej-z-marka-czii/. Tworzenie własnej marki nie musi być trudne i żmudne, jeśli wiemy jak się do tego zabrać. Jeszcze sprawniej idzie, kiedy mamy określony budżet, znamy doskonale DNA naszej przyszłej marki oraz czynnie pracujemy nad stworzeniem odpowiedniej historii, która porwie tłumy. Od porywania tłumów jest właśnie storytelling.

Opowiem wam historię, a wy chodźcie za mną

Storytelling ogrywa kluczową rolę z budowaniu marki. Szczególnie jej wizerunku. Dla tych, którzy nie mają pewności czy storytelling jest koniecznością, czy może zwykłą modą jak mnóstwo innych rzeczy, powstał odpowiedni artykuł: http://www.phama.co/storytellingmodaczymetoda/. Opowiedziane historie zapadają w pamięć. Tworzą wyjątkowy obraz produktu. Sprawiają, że go pożądamy, bo chcemy, bardzo chcemy być częścią tej historii, bohaterem tej opowieści. Marki wiedzą jak to robić. Dział fashion PR nie śpi, a kolejne piękne, porywające historie powstają po to, by rozbudzić nasze emocje do czerwoności. Oraz, oczywiście, otworzyć nasze portfele.

green-ink This entry was posted in. Moda Storytelling i budowanie marki.